Regulaminy LEARN MORE

Postanowienia ogólne

 

§ 1

  1. Regulamin Serwisu Internetowego www.learnmore.vizja.pl, zwany dalej „Regulaminem” określa zasady dokonywania zakupów od Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie za pośrednictwem serwisu internetowego następujących produktów i usług: kursów, szkoleń, warsztatów oraz innych form kształcenia lub uznawania kwalifikacji, prowadzonych w formie stacjonarnej oraz przy pomocy metod i technik kształcenia na odległość.
  2. AEH jest zobowiązana nieodpłatnie udostępnić Regulamin przed zawarciem Umowy, a także na żądanie  osób zainteresowanych – w sposób umożliwiający pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści za pomocą systemu teleinformatycznego.
  3. Ilekroć w Regulaminie mowa jest o:
  1. AEH – należy przez to rozumieć Akademię Ekonomiczno-Humanistyczną w Warszawie, z siedzibą w Warszawie przy ul. Okopowej 59, wpisaną do ewidencji uczelni niepublicznych prowadzonej przez Ministra Edukacji i Nauki pod numerem 261;
  2. Serwisie lub Serwisie Internetowym – należy przez to rozumieć serwis internetowy dostępny poprzez stronę internetową www.learnmore.vizja.pl, za pośrednictwem którego możliwe jest zapisanie się na formy kształcenia oferowane przez AEH;
  3. Produkcie Edukacyjnym – należy przez to rozumieć formy kształcenia lub uznawania kwalifikacji oferowane przez AEH za pośrednictwem Serwisu, w tym kursy, szkolenia, warsztaty, egzaminy certyfikacyjne oraz inne formy certyfikacji i potwierdzania kwalifikacji;
  4. Formularzu Rejestracyjnym – należy przez to rozumieć formularz służący do rejestracji użytkownika w Serwisie;
  5. Opisie Produktu – należy przez to rozumieć dane dotyczące konkretnego Produktu Edukacyjnego prezentowane na stronach Serwisu Internetowego, w szczególności: nazwę produktu, cenę produktu, termin realizacji i czas trwania a także inne informacje charakteryzujące produkt określone przez AEH;
  6. Koncie Użytkownika – należy przez to rozumieć indywidualne konto utworzone w Serwisie Internetowym umożliwiające zakup Produktów Edukacyjnych, edycję danych, wgląd w historię transakcji oraz dostęp do innych funkcji Serwisu Internetowego;
  7. Uczestniku – należy przez to rozumieć osobę fizyczną, która jest pełnoletnia i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, która otrzymała od AEH potwierdzenie zakwalifikowania się na wybraną formę kształcenia lub potwierdzania kwalifikacji;
  8. Użytkowniku – należy przez to rozumieć osobę fizyczną, która korzysta z Serwisu Internetowego, w tym Uczestnika. Ilekroć mowa o Użytkowniku, postanowienie te dotyczą także Uczestnika;
  9. Potwierdzeniu Rejestracji – należy przez to rozumieć informację wysłaną do Uczestnika o potwierdzeniu rejestracji lub o braku możliwości potwierdzenia rejestracji, uzyskaną w wyniku sprawdzenia przez AEH: okoliczności spełnienia przez Uczestnika warunków umożliwiających skorzystanie z danego Produktu Edukacyjnego, prawidłowości podanych danych, wniesionych opłat, wieku, posiadanego wykształcenia Uczestnika, wyników dodatkowych egzaminów lub innych warunków określonych w Opisie Produktu;
  10. Umowie – należy przez to rozumieć umowę zawieraną pomiędzy Uczestnikiem a AEH, w momencie otrzymania przez Uczestnika od AEH Potwierdzenia Rejestracji, pod warunkiem zapłaty ceny za Produkt Edukacyjny. Treść Umowy stanowią postanowienia niniejszego Regulaminu oraz informacje zawarte w Serwisie Internetowym i Opisie Produktu.

 

Zasady organizacji, realizacji i dostarczania Produktów Edukacyjnych

 

§2

  1. Szczegółowe zasady dotyczące warunków prowadzenia, sposobu dostarczenia i warunków niezbędnych do ukończenia bądź zaliczenia Produktu Edukacyjnego zostają określone w Opisie Produktu.
  2. Szczegółowe zasady dotyczące warunków umożliwiających Potwierdzenie Rejestracji Uczestnika zostają określone w Opisie Produktu.
  3. AEH może określać dla wybranych Produktów Edukacyjnych dodatkowe lub szczegółowe warunki dotyczące prowadzenia i ukończenia oraz Potwierdzenia Rejestracji. Warunki te będą znajdowały się w odrębnych dokumentach udostępnianych Uczestnikom przed zawarciem Umowy.
  4. Ilekroć w Opisie Produktu jest mowa o godzinie dydaktycznej oznacza to jednostkę obliczeniową trwającą 45 minut.

 

Zamówienie Produktu Edukacyjnego

 

§3

  1. Zamówienie Produktu Edukacyjnego jest możliwe wyłącznie dla Użytkowników, którzy dokonali rejestracji w Serwisie Internetowym.
  2. Proces rejestracji w Serwisie Internetowym wymaga:
  1. podania imienia i nazwiska Użytkownika;
  2. podania adresu e-mail;
  3. akceptacji Regulaminu.
  1. Zamówienie Produktu Edukacyjnego odbywa się za pośrednictwem Serwisu Internetowego zgodnie z jego funkcjonalnością.
  2. Jeżeli dany Produkt Edukacyjny posiada limit miejsc, zamówienia są możliwe do wyczerpania miejsc zgodnie z limitem określonym dla każdego Produktu Edukacyjnego i podanym w Opisie Produktu.
  3. Korzystanie z Produktów Edukacyjnych jest odpłatne. Wysokość opłat (cena) za dany Produkt Edukacyjny podana jest w Opisie Produktu.
  4. O możliwości Potwierdzenia Rejestracji w przypadku ograniczonej ilości miejsc decyduje kolejność opłacenia Produktu Edukacyjnego przez Uczestników
  5. W przypadku niektórych Produktów Edukacyjnych, AEH zastrzega sobie prawo do określenia dodatkowych warunków umożliwiających Potwierdzenie Rejestracji, w tym w zakresie wieku, posiadanego wykształcenia lub doświadczenia zawodowego. Warunki te będą weryfikowane podczas dokonywania zamówienia. Szczegóły dotyczące dodatkowych warunków zostaną określone w Opisie Produktu.
  6. W przypadku, gdy Uczestnik nie spełnia warunków umożliwiających Potwierdzenie Rejestracji, AEH powiadomi o tym Uczestnika przed uruchomieniem Produktu Edukacyjnego. W takim przypadku Uczestnik otrzyma zwrot całości wpłaconej ceny w terminie nie później niż 14 dni od dnia wysłania informacji o braku możliwości Potwierdzenia Rejestracji.
  7. AEH może podjąć decyzję o odwołaniu uruchomienia Produktu Edukacyjnego, w szczególności gdy liczba zapisanych Uczestników nie jest wystarczająca do przeprowadzenia zajęć. O powyższej decyzji AEH poinformuje Uczestników najpóźniej 3 dni przed planowanym uruchomieniem Produktu Edukacyjnego. W takim wypadku Uczestnicy otrzymają niezwłocznie powiadomienie drogą elektroniczną oraz zwrot całości wpłaconej ceny w terminie nie później niż 14 dni od dnia odwołania uruchomienia Produktu Edukacyjnego.

 

Umowa i płatności

 

§4

  1. Umowa o korzystanie z Produktu Edukacyjnego zawierana jest  – do wyboru przez Uczestnika  – w języku polskim lub w języku angielskim, z momentem otrzymania informacji o zakwalifikowaniu przez AEH danego Uczestnika do skorzystania z Produktu Edukacyjnego i pod warunkiem zapłaty ceny za Produkt Edukacyjny.
  2. Ceny za Produkty Edukacyjne są cenami brutto.
  3. AEH zastrzega sobie prawo do wprowadzenia cen promocyjnych oraz programów lojalnościowych.
  4. Obowiązującym sposobem płatności za Produkt Edukacyjny jest przedpłata za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych obsługiwanych przez firmę eService Sp. z o.o.
  5. Regulamin usług płatności elektronicznych udostępniany jest przez firmę eService Sp. z o.o.
  6. Uczestnik ma prawo do otrzymania faktury VAT za Produkt Edukacyjny. Faktury VAT wystawiane są po dokonaniu płatności.
  7. Faktura VAT będzie udostępniana Uczestnikowi drogą elektroniczną.

 

Obowiązki Uczestników

 

§5

Uczestnik zobowiązany jest do:

  1. przestrzegania przepisów obowiązujących w AEH, w tym postanowień Regulaminu;
  2. uczestniczenia w zajęciach i zadaniach organizowanych w ramach Produktu Edukacyjnego;
  3. w przypadku gdy Produkt Edukacyjny jest realizowany za pomocą metod i technik kształcenia na odległość, do samodzielnego zadbania za swoje bezpieczeństwo w sieci i zapewnienia we własnym zakresie dostępu do niezbędnego sprzętu oraz innych warunków niezbędnych do korzystania z Produktu Edukacyjnego;  
  4. godnego, kulturalnego oraz etycznego zachowania zarówno w stosunku do innych Uczestników, jak i prowadzących zajęcia;
  5. dokonania opłaty za Produkt Edukacyjny zgodnie z jego ceną;
  6. przestrzegania przepisów ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnycho.

 

Rezygnacja z Produktu Edukacyjnego

 

§6

  1. Uczestnik może zrezygnować z Produktu Edukacyjnego w każdym momencie, tj. przed i w trakcie jego trwania. 
  2. W celu rezygnacji z Produktu Edukacyjnego Uczestnik może skorzystać z funkcjonalności Serwisu Internetowego (do momentu otrzymania od AEH Potwierdzenia Rejestracji) lub z wzoru podania stanowiącego załącznik nr 1 do Regulaminu („Oświadczenie o rezygnacji”). Skan uzupełnionego i podpisanego przez Uczestnika Oświadczenia o rezygnacji należy przesłać na adres e-mail zapisy@leranmore.vizja.pl lub przesłać oryginał uzupełnionego i podpisanego przez Uczestnika Oświadczenia o rezygnacji pocztą tradycyjną na adres AEH.
  3. Rezygnacja po wniesieniu opłaty za Produkt Edukacyjny jest równoznaczna ze złożeniem wniosku o zwrot niewykorzystanej części ceny za Produkt Edukacyjny.
  4. W przypadku rezygnacji przed rozpoczęciem świadczenia usługi Produktu Edukacyjnego Uczestnikowi przysługuje zwrot pełnej ceny.
  5. W przypadku rezygnacji po rozpoczęciu świadczenia usługi Produktu Edukacyjnego, Uczestnik otrzymuje zwrot opłaty pomniejszonej o koszty związane z realizacją przez AEH części Produktu Edukacyjnego, która odbyła się do dnia, w którym do AEH dotarło oświadczenie o rezygnacji (zgodnie z terminem określonym w art. 61 kodeksu cywilnego).
  6. W przypadku rezygnacji skreśla się Uczestnika z listy uczestników Produktu Edukacyjnego.
  7. AEH ma prawo do skreślenia Uczestnika w przypadku naruszenia postanowień Regulaminu. Uczestnikowi skreślonemu nie przysługuje prawo do dalszego korzystania z usługi Produktu Edukacyjnego.

 

Postanowienia dotyczące konsumentów. Odstąpienie od Umowy

 

§7

  1. Postanowienia niniejszego paragrafu stosuje się wyłącznie w przypadku, gdy Uczestnik jest konsumentem w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego. Postanowienie te stosuje się także do przedsiębiorcy na prawach konsumenta, tj. osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  2. Konsument może w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy odstąpić od umowy bez podawania przyczyny, z zastrzeżeniem ust. 3 i 4 poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem powyższego terminu. W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy konsument może skorzystać z funkcjonalności Serwisu Internetowego lub z formularza oświadczenia o odstąpieniu od umowy stanowiącego załącznik nr 2 do Regulaminu („Oświadczenie o odstąpieniu”). Skan uzupełnionego i podpisanego przez konsumenta Oświadczenia o odstąpieniu należy przesłać na adres e-mail: zapisy@leranmore.vizja.pl lub przesłać oryginał uzupełnionego i podpisanego przez konsumenta Oświadczenia o odstąpieniu pocztą tradycyjną na adres AEH.
  3. Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje w szczególności w przypadku żądania przez konsumenta dostarczania treści cyfrowych przed upływem terminu na odstąpienie od Umowy.
  4. Ponadto AEH informuje, że w przypadku wykonania w pełni usługi (realizacji Produktu Edukacyjnego), konsumentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od Umowy.

 

Postępowanie reklamacyjne

 

§8

  1. Użytkownik może złożyć reklamację dotyczącą Produktów Edukacyjnych i funkcjonowania Serwisu Internetowego.
  2. Reklamacje mogą być składane w następujący sposób:
  1. w formie elektronicznej na adres e-mail zapisy@leranmore.vizja.pl  zgodnie z formularzem dostępnym w Serwisie Internetowym lub 
  2. w formie pisemnej na adres AEH.
  1. W reklamacji Użytkownik powinien podać dane kontaktowe oraz opis nieprawidłowości związanej z Produktem Edukacyjnym lub funkcjonowaniem Serwisu Internetowego.
  2. AEH rozpatruje reklamację w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania oraz informuje zgłaszającego reklamację o sposobie jej rozpatrzenia.
  3. W sytuacji, gdy podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia AEH zwraca się, przed rozpatrzeniem reklamacji, o jej uzupełnienie. Czas udzielania dodatkowych wyjaśnień przedłuża okres rozpatrywania reklamacji.

 

Warunki korzystania z Serwisu Internetowego

 

§9

  1. Minimalne wymagania techniczne, które musi spełnić urządzenie Użytkownika dla skorzystania z funkcjonalności Serwisu Internetowego to:
  1. posiadanie przeglądarki internetowej;
  2. posiadanie dostępu do Internetu;
  3. posiadanie Konta użytkownika w Serwisie.
  1. Użytkownik zobowiązany jest w szczególności do:
  1. korzystania z Serwisu Internetowego w sposób zgodny z prawem i niezakłócający jego funkcjonowania;
  2. podawania wszelkich wymaganych w Serwisie Internetowym danych zgodnie z prawdą
  3. korzystania z Serwisu Internetowego w sposób nieuciążliwy dla AEH i innych Użytkowników.
    1. AEH zastrzega sobie prawo do prowadzenia prac konserwacyjnych Serwisu Internetowego, mogących powodować utrudnienia w dostępie lub uniemożliwienie korzystania z Serwisu Internetowego. Terminy prac i przewidywany czas ich trwania będzie publikowany na stronie Serwisu Internetowego przed rozpoczęciem prac o ile warunki techniczne będą to umożliwiać.
  • W przypadkach szczególnych mających wpływ na bezpieczeństwo lub stabilność Serwisu Internetowego, AEH ma prawo do czasowego zaprzestania lub ograniczenia dostępu do Serwisu Internetowego, bez wcześniejszego powiadomienia i przeprowadzenia prac mających na celu przywrócenie bezpieczeństwa i stabilności Serwisu Internetowego.
  1. AEH informuje, że dokłada wszelkich starań w celu zapewnienia, aby korzystanie z Serwisu Internetowego było maksymalnie bezpieczne. Niemniej AEH informuje, że szczególnym zagrożeniem związanym z korzystaniem z Serwisu Internetowego, tak jak w przypadku wszelkich innych usług internetowych, jest potencjalne ryzyko uzyskania nieuprawnionego dostępu do Serwisu Internetowego przez osoby trzecie, co może wywoływać nieprzewidziane konsekwencje.
  2. Użytkownik może w każdym czasie zaprzestać korzystania z Serwisu Internetowego.

 

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

 

§10

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: UOKiK – Konsumenci – Instytucje Konsumenckie – Polubowne rozwiązywanie sporów konsumenckich, a ponadto w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej. 

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).

 

Postanowienia końcowe

 

§11

  1. Wszelkie materiały i zasoby umieszczone na platformach edukacyjnych wykorzystywanych przez AEH w ramach Produktów Edukacyjnych są chronione prawem autorskim. Rozpowszechnianie, powielanie i udostępnianie ich w sposób sprzeczny z obowiązującymi przepisami prawa wymaga zgody podmiotu uprawnionego do materiałów.
  2. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się przepisy prawa polskiego powszechnie obowiązującego, w szczególności kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta. 
  3. AEH zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu,  w szczególności w przypadku:
  1. konieczności wprowadzenia zmian technicznych lub funkcjonalnych Serwisu Internetowego oraz zmian wynikających ze względów bezpieczeństwa;
  2. zmian w obowiązujących przepisach prawa wpływających na postanowienia Regulaminu.
  1. O wprowadzonych w Regulaminie zmianach AEH poinformuje Użytkowników za pośrednictwem strony Serwisu Internetowego, z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem.
  2. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych osób zarejestrowanych w Serwisie Internetowym oraz Użytkowników zostały zawarte w załączniku nr 3 do Regulaminu (“Klauzula informacyjna”).

 

 

Załącznik nr 1 – Oświadczenie o rezygnacji z Produktu Edukacyjnego

 

…………………., ………………….

miejscowość, data

 

…………………………………………

 

…………………………………………

imię, nazwisko i adres Uczestnika

 

OŚWIADCZENIE O REZYGNACJI Z PRODUKTU EDUKACYJNEGO

 

Oświadczam, że zgodnie z Regulaminem Serwisu Internetowego www.learnmore.vizja.pl

rezygnuję z udziału w Produkcie Edukacyjnym

 

(nazwa Produktu Edukacyjnego) …………………………………………………………………………………………………………………

I proszę o zwrot niewykorzystanej części opłaty zgodnie z ww. Regulaminem.

 

…………………………

podpis Uczestnika

 

 

Załącznik nr 2 – Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy 

 

…………………., ………………….

miejscowość, data

 

…………………………………………

 

…………………………………………

imię, nazwisko i adres Uczestnika

 

OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

 

Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta odstępuję od umowy o korzystaniu z Produktu Edukacyjnego

 

(nazwa Produktu Edukacyjnego) …………………………………………………………………………………………………………………

 

zawartej na odległość dnia ……………….. .

 

…………………………

podpis Uczestnika

 

Załącznik nr 3 – Klauzula informacyjna

 

Od dnia 25 maja 2018 roku obowiązują przepisy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – dalej „Rozporządzenie”), w związku z powyższym zgodnie z brzmieniem art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia informujemy, że:

  • administratorem przekazanych danych osobowych będzie Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna  w Warszawie (01-043) przy ul. Okopowej 59 („AEH”), adres e-mail: zgloszenia@vizja.pl,
  • dane osobowe będą przetwarzane, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a), b), c) i f) Rozporządzenia, w tym także w ramach udzielonej zgody, w celu:
  • rejestracji konta Użytkownika,
  • zawarcia i realizacji umowy, 
  • dochodzenia ewentualnych roszczeń,
  • wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zakresie rozliczeń podatkowych, księgowych oraz archiwizacyjnych 

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów.

Przekazane dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom, z którymi AEH współpracuje w związku z prowadzoną działalnością, np. podmiotom wykonującym usługi pocztowe, kurierskie, księgowe, prawne lub informatyczne.

Przekazującemu dane przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i możliwość uzyskania kopii danych oraz prawo do ich poprawienia, usunięcia, żądania ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych i cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Zgodę można cofnąć w formie pisemnej lub elektronicznej przesłanej do administratora danych.

Przekazującemu dane przysługuje prawo wniesienia skargi w zakresie przetwarzania danych do Organu nadzoru, gdy uzna, iż przetwarzanie przekazanych danych narusza przepisy Rozporządzenia.

Dane osobowe przetwarzane i przechowywane do czasu realizacji wyżej wskazanych celów, a po tym czasie mogą być przetwarzane i przechowywane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń.

Dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym podlegać profilowaniu.

 

 

§1

Zasady ogólne

  • Niniejszy Regulamin określa zasady kursów e – learningowych organizowanych przez Akademię Ekonomiczno – Humanistyczną w Warszawie z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość, poprzez przeznaczone do tych celów platformy edukacyjne. 
  • Ukończenie kursu e – learningowego objętego niniejszym regulaminem, będzie uprawniało Akademię Ekonomiczno – Humanistyczną w Warszawie do wydania uczestnikowi kursu, cyfrowego mikropoświadczenia w postaci certyfikatu, potwierdzającego uzyskane w kursie umiejętności.

 

§2

Definicje

Użyte w regulaminie określenia oznaczają odpowiednio:

  1. „Organizator” – Akademia Ekonomiczno – Humanistyczna w Warszawie;
  2. „Uczestnik” – osoba która korzysta z udostępnionego na platformie edukacyjnej kursu na zasadach i warunkach określonych niniejszym regulaminem, a także na zasadach określonych w regulaminach platform edukacyjnych;
  3. „kurs e – learningowy”, „kurs” – kurs organizowany z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość, mający na celu podnoszenie kompetencji i kwalifikacji jego Uczestników, zamieszczony i publikowany na platformie edukacyjnej przez Organizatora;
  4. „cyfrowe mikropoświadczenie” – tzw. opis efektów uczenia się i zdobytych umiejętności, jakie Uczestnik zdobył w kursie e – learningowym objętym niniejszym regulaminem, wydany w postaci elektronicznego certyfikatu zawierający ilość punktów ECTS wg. Systemu europejskiego transferu punktów;
  5. „mikrocertyfikacja” – proces nadawania cyfrowego mikropoświadczenia w formie certyfikatu, potwierdzającego uzyskane w kursie umiejętności;
  6. „platforma edukacyjna” – internetowa platforma edukacyjna za pośrednictwem której są  udostępniane kursy e – learningowe.

 

§3

Jednostki odpowiedzialne za kurs e – learningowy

  1. Organizacja kursów objętych niniejszym regulaminem, prowadzonych z wykorzystaniem metod
    i technik kształcenia na odległość musi uwzględniać minimalne warunki określone przez ministra właściwego do spraw szkolnictwa wyższego.
  2. Organizacja kursów objętych niniejszym regulaminem, prowadzonych z wykorzystaniem metod
    i technik kształcenia na odległość powinna uwzględniać Zalecenie Rady z dnia 22 czerwca 2022 r. w sprawie europejskiego podejścia do mikropoświadczeń na potrzeby uczenia się przez całe życie
    i zatrudnialności (2022/C 243/02).
  3. Nadzorowanie kursów e – learningowych powierza się Prorektorowi ds. Kształcenia Akademii Ekonomiczno – Humanistycznej w Warszawie we współpracy z Kierownikiem Działu e – learningu Akademii Ekonomiczno – Humanistycznej w Warszawie.   
  4. Wsparcia technicznego platform edukacyjnych wykorzystywanych na potrzeby organizowanych kursów e – learningowych, udziela dział e – learningu Akademii Ekonomiczno – Humanistycznej w Warszawie poprzez adres e – mail: elearning_aeh@vizja.pl

 

§4

  1. Ustala się szczegółowe zasady organizacji kursów objętych niniejszym regulaminem.
  2. W celu organizacji najwyższej jakości kursów objętych niniejszym regulaminem, przy tworzeniu kursów brane są pod uwagę następujące standardy jakościowe:
  1. zapewnienie zgodności między celami kształcenia i efektami uczenia się, a narzędziami
    i technikami kształcenia na odległość;
  2. systematyczne aktualizowanie przygotowywanych materiałów dydaktycznych
    o odpowiedniej jakości, potrzebnych do nabycia w kursie określonych umiejętności.
  1. Kursy objęte niniejszym regulaminem przeprowadza się w ramach nauczania asynchronicznego.

 

§5

Prawa i obowiązki organizatora kursów e – learningowych

  1. Organizator kursów e – learningowych ma prawo do:
  1. odpowiedniej identyfikacji Uczestnika chcącego zakupić cyfrowe mikropoświadczenie uzyskanych w kursie umiejętności. Identyfikacja Uczestnika chcącego zakupić cyfrowe mikropoświadczenie uzyskanych w kursie umiejętności odbywa się poprzez formularz, pojawiający się przy zakupie cyfrowego mikropoświadczenia, w celu właściwego zweryfikowania tożsamości Uczestnika. Identyfikacja przeprowadzana jest wyłącznie na potrzeby wydania indywidualnego cyfrowego mikropoświadczenia uzyskanych w kursie umiejętności. 
  2. odmowy wydania cyfrowego mikropoświadczenia uzyskanych w kursie umiejętności,
    w razie stwierdzenia:
  1. fałszywej tożsamości Uczestnika;
  2. poświadczenia nieprawdy w formularzu wypełnianym przy zakupie cyfrowego mikropoświadczenia.
  1. Organizator kursów e – learningowych zobowiązany jest do:
  1. przygotowania materiałów dydaktycznych o odpowiedniej jakości w formie elektronicznej, dostępnych dla Uczestnika w platformie edukacyjnej;
  2. zorganizowania procesu nauczania w kursach e – learningowych w taki sposób, aby proces ten zapewnił obciążenie pracą równe punktom ECTS.

 

§6

Prawa i obowiązki uczestnika kursu e – learningowego 

  1. Uczestnik kursu e – learningowego ma prawo do:
  1. pełnej informacji dotyczącej przebiegu kursu;
  2. dostępu do przygotowanych przez Organizatora materiałów dydaktycznych, udostępnionych na platformie edukacyjnej;
  3. wykonywania zadań i zaliczania poszczególnych etapów kursu w dogodnym dla siebie miejscu i czasie.
  1. Uczestnik kursu e – learningowego ma obowiązek:
  1. wykonywania zadań i zaliczania poszczególnych etapów kursu w sposób samodzielny;
  2. korzystania z przygotowanych przez Organizatora materiałów dydaktycznych
    z poszanowaniem praw własności intelektualnej;
  3. podania prawdziwych danych na każdym etapie kursu, w szczególności, w zakresie informacji umożliwiających odpowiednią weryfikację tożsamości uczestnika. 
  1. Uczestnikowi zabrania się przekazywania innym osobom treści i materiałów dydaktycznych udostępnionych przez Organizatora w ramach kursu.
  2. Uczestnik musi posiadać sprzęt umożliwiający dostęp do kursu e- learningowego. Akademia Ekonomiczno – Humanistyczna w Warszawie nie zapewnia dostępu do sprzętu i sieci Internet, umożliwiających dostęp do kursów.

 

§7

Funkcjonalność platformy edukacyjnej wykorzystywanej do kursu e – learningowego

 

  1. Organizacja kursu e – learningowego objętego niniejszym regulaminem odbywa się poprzez platformę edukacyjną Navoica.pl lub inne platformy dedykowane do tego typu kursów. 
  2. Platformy edukacyjne napisane są w technologii www i są dostępne dla uczestników kursu przez całą dobę.
  3. Formularz przeprowadzany w celu weryfikacji Uczestnika chcącego zakupić cyfrowe mikropoświadczenie, zawiera wyłącznie informacje dotyczące:
  1. imienia i nazwiska Uczestnika;
  2. daty i miejsca urodzenia Uczestnika;
  3. nr PESEL Uczestnika; 
  4. poziomu wykształcenia Uczestnika;
  5. adresu e – mail użyty do rejestracji na platformie e – learningowej.
  6. danych do kontaktu: numeru telefonu i adresu e – mail, w sytuacji, gdy Uczestnik używa do kontaktu innego adresu e – mail, niż ten użyty do rejestracji na platformie e – learningowej.
  1. Platforma edukacyjna może być niedostępna w sytuacjach:
  1. aktualizacji systemów platformy;
  2. wystąpienia awarii serwera na którym znajduje się platforma;
  3. wystąpienia awarii sieci;
  4. wykonywania prac związanych z usunięciem znalezionych błędów na platformie.
  1. Prace modernizacyjne platform edukacyjnych nie są przeprowadzane przez Organizatora. Organizator nie jest zobowiązany do informowania uczestników kursu o utrudnionym dostępie do platformy i przewidywanym czasie usunięcia awarii.

 

§8

Warunki przystąpienia do kursu e – learningowego i otrzymania cyfrowego mikropoświadczenia zdobytych w kursie umiejętności

  1. Do kursu e – learningowego może przystąpić każda osoba.
  2. Kursy objęte niniejszym regulaminem są bezpłatne.
  3. Uczestnik chcący otrzymać cyfrowe mikropoświadczenie uzyskanych w kursie umiejętności musi spełnić łącznie poniższe warunki: 
  1. ukończyć 18 lat;
  2. posiadać co najmniej wykształcenie średnie;
  3. uzyskać w kursie łączny wynik na poziomie minimum 40%;
  4. dokonać opłaty w przypisanej do kursu kwocie, podanej na stronie: https://learnmore.vizja.pl.
  1. Organizator zastrzega sobie możliwość poproszenia o przesłanie potwierdzenia uiszczenia powyższej opłaty na adres: elearning_aeh@vizja.pl, w określonych  przypadkach, do których zalicza się: 
  1. błędy techniczne systemu e-płatności;
  2. chwilowe problemy w dostępie do systemu elektronicznych płatności. 

 

§9

Opracowywanie i udostępnianie materiałów dydaktycznych

  1. Materiały dydaktyczne w postaci audio – video, infografik, plików tekstowych, są przygotowywane przez Organizatora i udostępniane Uczestnikowi na platformie edukacyjnej.
  2. Organizatorowi, jako twórcy materiałów dydaktycznych zamieszczonych na platformach edukacyjnych przysługują w pełnym zakresie prawa autorskie osobiste.

 

§10

Weryfikacja umiejętności osiągniętych podczas kursu e – learningowego

  1. Weryfikacja umiejętności realizowana jest poprzez stosowanie kontroli kształtującej i sprawdzającej. Uczestnik rozwiązuje testy kontrolne i egzamin końcowy w dogodnym dla niego miejscu i czasie, poprzez platformę edukacyjną.
  2. Wyniki testów kontrolnych i egzaminu końcowego wliczane są do końcowego wyniku zaliczenia kursu. 

 

§11

  1. Dokumentację dotyczącą Uczestnika i osiągniętych przez niego umiejętności, Organizator kursu zobowiązany jest zarchiwizować wyłącznie w przypadku uzyskania przez Uczestnika kursu mikropoświadczenia, na czas niezbędny do realizacji postanowień objętych niniejszym regulaminem.
  2. Dokumentacja może być udostępniania jedynie Prorektorowi ds. Kształcenia lub innym uprawnionym podmiotom w celu weryfikacji. 

 

§12

Przepisy końcowe

  1. Nadzór nad realizacją regulaminu sprawuje Prorektor ds. Kształcenia Akademii Ekonomiczno – Humanistycznej w Warszawie.
  2. Wszelkie przypadki indywidualne, nieobjęte niniejszym regulaminem rozpatruje Prorektor ds. Kształcenia.